لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد اولین تصاویر از فصل دوم سریال «آخرینِ ما» (The Last of Us) شواهد جیمز وب برای اثبات حیات فرازمینی کافی نیست هشدار به کاربران اندروید: اطلاعاتتان در خطر است! | صاحبان شیائومی بیشتر مراقب باشند! از Pixel 8a چه می‌دانیم؟ | افشای همه مشخصات گوشی جدید گوگل، پیش از رونمایی معرفی بازی «گربه‌ها و سوپ» (cats & soup) + دانلود اندروید و IOS مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است
سرخط خبرها

ویدئو | چگونه از یک پیام رسان داخلی به پیام رسان دیگر پیام ارسال کنیم؟

  • کد خبر: ۱۶۰۲۰۹
  • ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
ویدئو | چگونه از یک پیام رسان داخلی به پیام رسان دیگر پیام ارسال کنیم؟
قابلیت اینترکانکش بر روی چهار پیام رسان داخلی اجرایی شد، چهار پیام رسان بله، ایتا، آی گپ و گپ به یک دیگر متصل شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قابلیت اینترکانکش بر روی چهار پیام رسان داخلی اجرایی شد، چهار پیام رسان بله، ایتا، آی گپ و گپ به یک دیگر متصل شدند. این پیام رسان ها به روز رسانی جدیدی ارائه دادند که حاوی امکان اتصال به مرکز تبادل پیام است. کاربران هر یک از این پیام رسان ها امکان ارسال پیام به مخاطبان خود را در سه پیام رسان های دیگر را دارند.

برای استفاده از امکان اینترکانکشن کافی است کاربران در بخش تنظیمات هر یک از پیام رسان ها در بخش حریم خصوصی و امنیت موافقت خود را برای دریافت پیام از طریق سه پیام رسان دیگر را اعلام کنند. دو پیام رسان دیگر یعنی سروش پلاس و روبیکا طبق وعده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار است در آینده به این مرکز اضافه می شوند.

 اتصال داخلی میان پیام‌رسان‌ها (اینترکانکشن) یا MXP به معنای ایجاد امکان ارسال پیام از مبدا یک پیام‌رسان ایرانی به سایر سکوهای مشابه بومی است. درباره چگونگی عملکرد این سرویس گفته شده که این کار با دو روش کلی برای پیاده‌سازی ارتباط داخلی میان پیام‌رسان‌ها یا mxp وجود دارد. روش خودکار که در این شیوه سرور mxp به طور خودکار مطلوب‌ترین مقصد برای ارسال پیام را انتخاب می‌کند

همچنین مهدی انجیدنی- مدیر عامل یک پیام رسان داخلی(گپ) طی چند روز گذشته خبر از اتصال موفق پیام رسان ها به یک دیگر داده بود و گفت: نسخه ۹.۱۵گپ با اتصال به مرکز تبادل پیام برای ارتباط فراگیر با کاربران همه پیام رسان ها رو نمایی می شود. نسخه اندروید، نسخه وب و دستکتاپ گپ پنج شنبه هفته گذشته وهفته جاری نسخه ios گپ و برای کاربران آیفون با امکان ارتباط با ما برام سایر پیام رسان ها منتشر خواهد شد.

گفتنی است چندی پیش عیسی زارع پور-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات زمان جدید اتصال پیام رسان ها به یکدیگر را اعلام کرده بود و گفت ارتباط میان پیام‌رسان‌های داخلی تا پایان فروردین ایجاد خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->